Tema: Re: krosneles pasirinkimas ?
Autorius: Sail
Data: 2012-09-17 08:42:05
Daug kas tiesa, bet imho dūmų virtimas į kambarį jau yra užduotas krosnelės
konstrukcijoj, jei kaminas iš viršaus ir langas didelis, ir jokia trauka
nepadės. Nu netikiu, kad yra variantų, kur dūmai nevirs vidun.

Todėl kūrenimas maždaug toks - prikrovei pilną, sudeginai, kad tik liktų
kažkiek žarijų tolimesniam įsidegimui, ir tik tada pridedi malkų. Ir tai
pelenų kažkiek vidun vis vien įmes kartu su karštu oru.

Kas dėl sandarumo - visiška tiesa. O dėl stiklo apipūtimo, aš imčiau kaip
tik be jo (nes apipūtimas įtariu išorės neįkaitusiu oru), svarbu stiklas kuo
arčiau ugnies ir krosnelės konstrukcija tinkama didelei temperatūrai prie
stiklo pasiekti. Tada jis nuo karščio nusivalys.

Bet čia mano kuklia nuomone, į absoliučią tiesą nepretenduoju.

Kas dėl
http://www.zidiniumeistrai.lt/parduotuve_pdf/112722498794057747Monaco.pdf,
būčiau labai atsargus ir kritiškas. Prancūzai apie madą gal nusimano, o apie
ugnį (sprendžiant iš iki šiol matytų jų gaminių) - nelabai. Jei yra bent
koks įtarimas dėl nesandarumo, neimti jokiu būdu.

Mačiau prancūziškų židinių su oro tarpu stiklo viršuj. Tai ten reguliuok oro
padavimą kiek nori, vis vien mygom viskas per kaminą išlekia. Užtat stiklas
švarus, nes aprūkti tiesiog nėra iš ko.