Tema: Re: krosneles pasirinkimas ?
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-09-15 16:58:55
Dekui. Ir as dabar jei rinkciausi - imciau tik Jotul. Bet tuomet kai rinkausi niekas
nenorejo man atsakyti tik myslingai snekejo apie "dominavima rinkoje" ir pasirinkau
pigesni. Dovre vienintelis pliusas ikrova is sono nors galima ir is priekio. Buciau
rinkesis kazka panasaus i F8td

http://www.jotul.com/lt/wwwjotullt/Main-Menu/Jotul-gaminiai/Mediena/Krosneles/Jotul-F-400/