Tema: Re: namo statybos kaina
Autorius: dz
Data: 2012-09-15 13:58:26
jo as ir pradzioj skaiciavau, bet po to atsibodo ir siaip pagalvojau, kad
nera tikslo ta daryt, uztat dabar turiu gera atsakyma visiem kas klausia
kiek kainavo pastatyt nama, sakau nu nezinau:)

"Darius-B"  wrote in message news:k3085h$rj0$1@trimpas.omnitel.net...

Is pradziu ir as galvojau, kad skaiciuoti bus paprasta, idomu ir naudinga,
bet tai buvo tik pradzioje. Veliau skaiciukus vos vos prisivesdavau suvesti,
klasifikuoti, ivesti naujas klasifikacijas (cia tam, kad sumos butu
informatyvesnes) karta per savaite ir tai ne visus o tik koki trecdali mazo
maximos maisiuko:) Veliau supratau, kad geriau zinoti kiek pinigu turi ir
turesi, ir kiek galesi is ju skirti statybom.

"Statybininks"  wrote in message news:k2uev9$5mk$1@trimpas.omnitel.net...

Laiko daug:)? irasyt i ekseli kaskart skaiciuka?
na man idomu, kiek man namas kainuoja ir tiek, rasau viska suapvalinus iki
10lt, matau kad visgi dezute yra huinia palyginus su visa namo samata (nors
pries pradedant buciau kryzium gules, kad yra ne taip); o siaip zinau
neskaiciavimo tik nauda - tie, kas neskaiciuoja visi pigiau pasistato:)))