Tema: Re: namo statybos kaina
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-12 09:54:42
Lauka atskyriau, nes vienas tinklus pasiklos uz 100,000, o kitas uz
10,000. Tokie patys skirtumai ir vien su tvora. Tu tai zinai, o zmogus
to nezino, nes klausia. Elementaru.

Del mano namo uz 1,000 lt/m2 su pilna apdaila taip pat nera visai
tikslu. Pas mane dar yra palepe, kuruioje galima irengti patalpas, kuri
turi betonines grindis, o lubos pakaltos saliuote, o i bendra plota
neiskaiciavau. Taigi viskas yra labai santykinai.