Tema: Re: namo statybos kaina
Autorius: eimaz
Data: 2012-09-13 18:38:16
yra pvz kur už 1200Lt/m2 dalinę apdailą pastatė per 5 mėn. su tinklinėm
tvorom, trinkelėm aplink namą ir t.t. statyti buvo 4 namai vienu metu.
nelabai suprantu koks tikslas statyti ilgiau ir ilsėtis? darbų neturi?
ką žmogelis sugalvojo nelabai įdomu, yra projektas, pagal jį ir statoma. ką
ten prigalvosi labai? pilnoj apdailoj tai aišku prasideda niuansai, bet
dalinėj nieko ten neprigalvosi daug.

"Exx"  wrote in message news:k2s4sg$7e8$1@trimpas.omnitel.net...

tikrai nenormali - kazkas bus uzslepta ir pan. Mano panasus namas, kuri
zmogus apraso - kaina su daline apdaila ~1700kLt uz kvadrata. Aisku salia
kaimyno stato ima 1300 berods uz kvadrata, tai is pradziu nesupratau, kame
reikalas,  - bet veliau isaiskejo, - vaziuoja ir vaziuoja zmogelis, nera
dienos, kad pas ji viskas butu taip, kaip jis sugalvojo. Ir siaip kiek as
maciau, tai uz 1300 jie daugiau ilsisi nei dirba, o jau rugsejis ipusejo...