Tema: Re: ar galiu purksti veja ?
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-09-14 13:39:39
Imi purkštuvą pili 10l vandens, supili reikiamą kiekį lontrelo, išmaišai
pili eikiamą kiekį MCPA ir išmaišai ir vienu kartu viską nuputi. Chemikalų
aprašyme bus parašyta, ar galima tarpusavyje juos maišyti ar ne. IMHO
purkšti veją yra naudinga, nes selekciniai herbicidai naikina piktžoles,
veja išlieka beveik tokios pat sudėties kokią ir pasėjai,  nes piktžolės
užgožia žolę ir neleidžia jai augti. Aš purškiu nepjautą žolę, po poros parų
nuo purškimo ją nupjaunu. Veiklioji medžiaga nėra stabili ilgą laiką ir po
pirmo lietaus nusiplauna, nupjovęs veją būsi tikras, kad jau chemikalo
nebeliko.