Tema: Re: ar galiu purksti veja ?
Autorius: MaRiUs
Data: 2012-09-12 11:13:15
kuo dazniau pjausi zole, tuo labiau ji sakosis ir stums piktzoles. Tas
pats galioja ir su laistymu. Kuo dregnesne zeme, tuo geriau veisiasi
zole ir piktzolem nebelieka vietos, atkreipk kada demesi pvz siaurinej
namo daly visada maziau piktzoliu buna... tiesa, nezinau kaip su rudens
sezonu reikalai, bet zole auga iki +/- kol dirvos temp nukrenta iki
kokiu 10C

--
MaRiUs,
Kaunas