Tema: Re: KKK duju generaciniai su gudresniu ventiliatoriaus valdymu
Autorius: Maiklas
Data: 2012-09-11 21:28:53
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
news:k2nbk1$vba$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet pats pagalvok - tokiu variantu jau negamina. Tik su dumu temperaturos
> matuokliais, ir su liambda zondu - tiems kas per daug pinigo turi.

nedaug gamintoju sugeba tokius pecius pagamint ir tai jau auksciausia kainu
kategorija.kaip sakai, tiems kas per daug pinigo turi. tik uzduok sau
klausima, kodel jie daug pinigo turi? gal todel, kad investuodami juos (siuo
atveju i KKK) sutaupo kuro, o svarbiausia laiko!

> Logiskai mastant, gamyba eina progreso keliu (na siuo atveju), tad
> reguliavimo dabartinis variantas turetu buti geresnis, nei tavo atveju.
>
> O kad katilo elektronika sektu paduodama/griztama - nemaciau. Yra tik
> siublio ijungimas pagal temperatura.

siuolaikini valdyma turintys peciai seka tiek dumu, tiek paduomamo vandens
temp. griztamo temp. turi palaikyt termostatas