Tema: Re: KKK duju generaciniai su gudresniu ventiliatoriaus valdymu
Autorius: Sail
Data: 2012-09-06 08:22:24
Aha, dėkui už info. Kunzelio ir aš neįpirksiu, o va Vigas'ą galima.

Ten irgi yra galingumo reguliavimas pagal dūmų temperatūrą. Kol pasirinkimas
ties Vigas.

Šiaip  pavarčiau internetą, tai supratimas apie pirolizinius KKK pas liaudį
panašus į omnitel.audio publikos požiūrį į aparatūrą. Daug mistikos ir vėjų,
o va į žemiškus dalykus, tokius kaip ventiliatoriaus reguliavimas, niekas
net dėmesio nekreipia ir informacijos tiesiog nėra.