Tema: Re: KKK duju generaciniai su gudresniu ventiliatoriaus valdymu
Autorius: Rimokas
Data: 2012-09-11 15:02:06
  Nori pasakyt , kad buna per didelis oro srautas ? :-)))

> butent, katilas ir turi dirbti nominaliu pajegumu, bet kad isgaut max NVK,
> jam reikalingas skirtingas oro kiekis nuo malku uzdegimo iki baigimo
> degt.o tai gali pasiekt tik keiciant ventiliatoriaus apsukas.

   As tai suprantu taip - elektronika naudinga , kai reikia reguliuot .
Jeigu pvz. yra radiatorinis sildymas , ar kombinuotas , nera akumuliacines
talpos , kad padet pertekline siluma nuo KKK - tuomet reikia reguliuot . Ir
reguliuoja cia ne vien tik nuo dumu temp. Seka ir paduodama ir griztama
vandens konturu temperaturas . Mano atveju - viskas eina tik i akumuliacine
nuo KKK . As specialiai pirkau Vigas su termorelem , dabar jau tokiu modeliu
, girdejau nebeparduoda . Net galvos nesuku per visa sezona - nustaciau
temperaturu ribas ir vsio , pamirsau apie katilo reguliavima ... Kad reiktu
reguliuot mano atveju vent.apsukas , tipo per daug oro pripucia ... nu
neitikinot . :-))