Tema: Re: teo optika
Autorius: Nitro
Data: 2012-08-15 10:34:41
tai vis delto optika, ar dsl?

"Terpentinas"  parašė naujienų news:k0atkh$reu$1@trimpas.omnitel.net...

Mano atveju namuose TEO DSL buvo iš reikalo, nes kito tiekėjo nebuvo. Dabar
už 500m mezonas pastatė savo bokštą, tai traukia visas padalas. Reikės
rudenį atsijungti nuo TEO. Mano giliu įsitikinimu TEO buvo yra ir bus blogis
ir ne kainoje čia reikalas, nes kainas jie kaitalioja kaip jiems patinka.
Visus savo padalinius atjungėme nuo TEO ir ką gyvename ir vargo nejaučiame,
užtai nebeliko prirašinėjimų už visokias nebūtas paslaugas.