Tema: Re: teo optika
Autorius: Saulius74901
Data: 2012-08-14 08:22:15
Tada labai gudriai pasiunti juos nx ir neber terminuotos sutarties.
Tiesiog turejau laiko ir noro juos pagauti kai ivede kazkoki skolos
administravimo mokesti.
Sutarti nutraukiau ir pas kita tiekeja issikrausciau. Po metu kai atvilko
optika vel pasirasiau sutarti, bet gavau VIP kliento statusa ir turiu savo
vadybininke. Uz sutarti TEO media grotuva padavanavo uz 600 Lt. is esmes jau
vel galima kur nors juos prigaut, kad nx pasiust. Anie gudrus, bnet mes irgi
nepesti.