Tema: Re: teo optika
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2012-08-14 11:14:04
Vis dar kvepia postsovietinio lietuvio sindromu, kai namas turejo buti 3
aukstu pilaite, masina-butinai didele erdvi ir galinga. Ir pofig, kad uz
sildyma isleisdavai tukstancius, masinos prieziura, remontas ir kuras
taip pat baisinus pinigus kainuodavo, bet ne-mokedavo dantis sukande,
nes "as juk turtingas". Nafig moket daugiau, jei uz maziau gauni
paslaugos, kurios isnaudoji tiek pat, kiek ir daugiau mokedamas? Ar ir
pardoje perki puse litro grietines, isnaudoji puse indelio, o likusia
ismeti nes sugedo?