Tema: Re: banku marzos...
Autorius: brabus
Data: 2012-08-10 17:20:42
Rezultate sumokesi tikrai daugiau. Cia tame ir bajeris. Reikia suprasti jog
bankas yra pinigu perskolintojas: europoje skolinasi pigiau ir lietuvoje
paskolina uz brangiau.
Paprasciausei bankas nenori prisiimti rizikos ir negali dirbti I "minusa",
todel muilina akis visokiais palūkanų vidurkiais septynių metų laikotarpyje