Tema: Re: banku marzos...
Autorius: Ot-tas
Data: 2012-08-10 11:52:08
tikrai taip, didziausia mistika tai su Swedo marza. Jie deklaruoja kad ju
marza susideda 0.5proc + proc. padauginti is mistinio koeficiento, kuris
priklauso nuo banku padeties europoje. kazkas panasaus. visko gali buti kad
po keliu metu sita bendra marza bus 0.5proc + 5.5proc. Ir tada swedas
skescios rankomis, tipo cia ne nuo musu priklauso ir tt.