Tema: Re: banku marzos...
Autorius: Mindaugas T
Data: 2012-08-10 12:46:40
Tas mistinis koeficientas - lietuvos valstybės palūkanų vidurkis
septynių metų laikotarpyje (truputį sudėdingiau, bet visa mistika
išdėstyta jų puslapyje). T.y. kai viliboras staigiai pašoka - šitas
vidurkis patempia žemyn, ir moki mažiau nei pas kitus. Kai vilibor po
pakilimo staigiai nukrenta - šitas vidurkis patempia aukštyn, ir moki
daugiau nei konkurentai. Rezultate sumoki praktiškai tą patį, tik
šokinėjimas sumažėja.

Aš irgi pavasarį žiūrėjau variantus. Paklausi variantų "iš gatvės" -
pasako maržą x. Pasakai kaip viskas balta ir pūkuota (savo dalis didelė,
mėnesio įmoka palyginus su pajamom maža, NT "perspektyvus") gauni -1%.
Toliau kalbi -  ir galutiniam variante dar -0.2%. Bet čia jau pagal
konkrečią situaciją - koks būtent NT, koks terminas, kokia situacija pas
tave. Jei į reikalavimus vos įtelpi - nelabai yra vietos derėtis, jei
minimalius reikalavimus viršiji daugiau nei dvigubai - visai kita kalba.

Kas įdomiausia, galutinį variantą gavau lygiai tokį patį tiek bankuose,
kur esu baltas ir pūkuotas (senas klientas, krūva produktų, gera
istorija - jokių pradelsimų ar cirkų nei per burbulus, nei per krizes),
tiek bankuose, kuriuose apskritai buvau pirmą kartą.