Tema: Re: NT skelbimų portalas, kuriame galima nurodyti paieškų atstumą arba plotą
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-16 16:37:58
jo-jo pasto kodai - jau greiciau tau gps imes nei pasto koda :)
O gatves nevisai net nurodo, Kai kurie pvz nurodo net ne ta miesto rajona nei sklypas yra, ka jau kalbeti apie teisingus adresus. O ka paskui su tokios atrankos rezultatais daryti kai rezultatuose tu gausi nt objektus kurie realiai neatitinka kriteriju, arba tavo norimi objektai nepatenka i atranka nes pardavejas patingejo ivesti kokius duomenis.
Ralus pvz ratlankiai automobiliui - is esmes keturi parametrai ratlankio skresmuo, varztams skyliu skaicius, tarpas tarp ju, ir centrines skyles diametras. Jei susidedi visus keturius parametrus kokiu tau reikia gausi pvz 10 skelbimu, jei nuimsi pvz centrines skyles ribojima gausi 15 skelbimu kurie tau tinka (t.y. centyrines skyles diametro nenurodo ir i pirma atranka nepapuola).
Va kas mane realiai ir is vienos puses uzpi... kad sudejes visus parametrus vos ne puses tau tinkanciu skelbinu nepapuola, nes arba nesurasyti parametrai arba jei netokie, o kaip tycia "geras pasiulymas" pasirodo uir buvo toje nepappuolusioje atrankoje. Bet is kitos puses mane irgi uzknistu suvedineti dx privalomu lauku, ypac kai tu duomenu gerai nepameni/nezinai :)

T:)