Tema: Re: NT skelbimų portalas, kuriame galima nurodyti paieškų atstumą arba plotą
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-15 13:26:00
IMHO kad ir kokiame Vilniuje isekoti pagal parametra "atstumas" NT
pirkimui - ir yra per shikna. Nu ivesi tu 5 km nuo Akropoliaus ar
senamiescio. Ka tai duos? Gausi visa miesta. O jei reikai konkretaus rajono,
tai kiek zinau kad ir koks Aruodas tai turi. Ir atsakymas kodel to nera
labai paprastas - niekas (praktiskai) tokio serviso neperka.

"aviliux"  wrote in message news:jtu5kq$qua$1@trimpas.omnitel.net...

> Ash irgi nematau tisklo tokiai huiniai. Bet jeigu klausi kaip tai
> padaryti, galvojau, kad tau to reikia.

man reikia LENGVAI susirasti objektus, o ne per šikną. Pvz, tavo saite
poilsį dabar galima lengvai surasti, o kol jo nebuvo buvo galima
pernaršyti/perskambinti VISAS LT poilsiavietes ir išsirinkti tokiu būdu.

rašau tau 10 už kūrybą, paslaugumą, draugiškumą, jautrumą ir kad neliktum
įsižeidęs kaip visada :)