Tema: Re: NT skelbimų portalas, kuriame galima nurodyti paieškų atstumą arba plotą
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-16 15:24:16
pradekime nuo to, kad dx skelbimu rasytoju nesugeba elementaraus skelbimo teisingai surasyti, o ka jau kalbeti apie tikslaus adreso ar net koordinaciu ikelima i skelbima - beviltiska.
Visu antra, nezinau kaip Vilniuje, bet pvz Kaune pvz skelbimu apie parduodama zeme 20 km spinduliu na tikrai ne tukstanciai. Mazdaug puse atmetus pradineje atsirinkimo stadijoje pvz del ploto/vietos/kainos likusius per pora savaitgaliu gali drasiai apziureti vietoje.

T:)