Tema: Re: kur koki kabeli vest?
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-04-24 10:57:31
Is tikro tai protinga butu pries tai susuipirkti visa galutine iranga, arba
bent jau is anksto apsispresti koki modeli isigysi. Tada galima is anksto
numatyti kiek laidu i kokia vieta reikes. Cia kazkas paminejo, kad variklis
gali jungtis 4 laidais, o pas Tave 3. Pasikalbejimo irenginys jei be
kameros, turetu dirbti su 3-4 laidukasi, jei su kamera, protinga butu
mastyti, kad jam reikes video kabelio. Yra sprendimu (Lemonoj uz 2x300 LT
audio+video konverteris i utp 100m kabeli) bet ir kaina kyla, velgi neaisku
koki isigysi.
   Taip kaip yra dabar pas Tave daryciau kazkokia uzdaroma anga iki kurios
ateina visi mineti laidai. Taip pat nuo jos i kiekviena taska nuvesciau
4x2,5 elektros + utp kabeli. Tada galesi susikomutuoti pagal poreiki ir bus
islaikyta rezervavimo koncepcija.

> Taip varikliukai 2. Kabelius klojes elektrikas megsta rezervus, tai jis
> paklojo pagal save. Todel dabar nezinau ar kiekvienam irenginiui vest
> atskira kabeli, ar viena 2,5mm2 pasilikt rezerve.
> 8-gyslis tinklo kabelis lauko salygoms, su storu kietu kevalu ir atskirai
> sone einanciu trosiuku. Kaip supratau klotas pasikalbejimo irenginiui. Ar
> jam reikia kazkokio kitokio kabelio?
>
> "Drambliukas" <kacpav@centras.lt> wrote in message
Varteliams