Tema: Re: kur koki kabeli vest?
Autorius: sail
Data: 2009-04-24 09:49:51
Pasikalbejimo irenginys su vaizdu kuo puikiausiai veikia per CAT 5 tinklo
laida, pats toki sau pasileidinejau. Skambutis ten jau integruotas, skamba
pakankamai garsiai.

Tarp vartu tinklo kabelis netrukdo, per ji galima paleist vartu davikli,
kuris saugo, kad neuzdarytum, kai masina tame tarpe stovi. Jei toki netingi
idet.

Ant vartu kolonos sveika kabinti lempa (buna prie automatikos), kuri mirksi,
kai vartai darinejasi. Naudinga, nes matai, ar automatika suveike. Nepamirst
jai laido, sroves ten mazos, itampa jei neklystu 12 V, jungiasi tiesiai prie
automatikos bloko.

Ir - varikliukams berods reikia keturiu ar tai triju gyslu kabelio, nepamenu
jau tiksliai, senokai dariau.

Ir rozete labai gerai prie vartu, jei zoliapjove elektrine. Galima uz vartu
zole patvarkyt prie ivaziavimo.