Tema: Re: kur koki kabeli vest?
Autorius: Vidas
Data: 2009-04-24 10:51:25
neisivaizduoju koko dydzio vartai turetu buti kad naudoti 1kW "varikliukus"
, jei siaip normalus 130W gali iki 7m plocio varcia su 3000Nm jega stumdyti
:)))

ir dar... noreciau pamatyti normalu nuosava nama arba buta kur komp tinklas
su 10cm tarpais nuo el laidu isvedziotas....

nezinia kam tas standartas taikomas, bet kad 50hz elektros kabelis is salia
einancio 10/100mb NEEKRANUOTU CAT5 utp kabeliu lan srauto nei vieno bito
nesugeba ismusti tai faktas, ir nereikia zmoniu gasdinti....