Tema: Re: Priminimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-07-04 09:27:53
Čia teoriškai taip turėtų būti, bet praktiškai pasistatęs tokį namą pats
susidūriau su problema, berods prieš 3-4 metus newsuose iškėliau klausimą
kodėl pralyja siena. Savaime suprantama vietiniai kėlė daug versijų, bet
niekam net į galvą nešovė mintis, kad vokiškas roben klinkeris tiesiog
pralyja. Ir pralijo ne tik garažas, bet ir visur kur vitrininiai langai
angokraščiuose namo viduje telkšojo pelkės, kai tuo tarpu per ventiliacines
dėžutes vanduo nebėgo, prigrežiojau klinkerio apačioje 10mm skyliu su
nuolydžiu bet irgi vanduo nebėgo. Netgi ten kur langai ne iki žemės, viduje
ties grindimis perdrėko fibas. Va todėl ir užsiėmiau šios problemos
sprendimu, vėliau paaiškėjo, kad pvz amerikoje ir europoje seniai taip namai
impregnuojami, nes siūlė silpnoji vieta. O dėl tarpo tai galiu pasakyti, kad
pralijus sienai drėksta ne tik vata, bet ir fibas kiaurai peršlampa.