Tema: Re: Priminimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-07-03 11:10:23
Čia kol nesusidūrei su šia problema, patikėk pakankamai daug žmonių vargsta
ir nežino net priežasties. Praeitą vsarą, Žaliasis slėnis namas sutapdintas
stogas, trisluoksnis mūras,vakarinė namo pusė, geras vokiškas klinkeris,
virš garažo perdangos padarytos drenažinės skylės, tai toks jausmas, kad per
tas skyles lietaus metu upė teka. Klausimas kaip tas vaduo ten patenka, jei
apskardinta tvarkingai. Garantuotai vata jau bus sukritusi. Pakalbėjus su
žmogumi, jis net nesupranta kodėl jam garažo lubos drėksta, jis kaltina
stogininkus, ir skardininkus. Jam net į galvą nešauna mintis, kad jo mūras
pralyja. Taip, kad problema egzistuoja.