Tema: Re: Priminimas
Autorius: Miegapele
Data: 2012-07-03 10:57:00
cia kazkokia reklamine akcija. kol stogas ir lietvamzdziai tvarkingi, neteko
matyt sudrekusios sienos. o ir atvirksciai. dregme migruoja is ten kur jos
daugiau i ten kur jos maziau. vadinasi impregnantas vasara ir ziema  neleis
dziuti o pavasari bei rudeni idrekti.
tufta kazkokia. stovi jau 10 metu skaldytas silikatas ir kaip naujas. nei
dreksta nei eizeja.