Tema: Re: Medienos pjovimo staklės
Autorius: astrus.peilis
Data: 2012-07-04 20:20:36
Geras! Pas mane istorija labai panaši.
Kol neturėjau Makita reismuso, diskinėms pjovimo staklėms naudojau
ištraukimą su Karcher siurbliu.
Pjovimo staklėms viskas buvo gerai, ne tiek daug jos duoda šiukšlių su
defoltiniu siauro tako (2,3mm) pjūklu, tai tiko ir siurblys su popieriniais
maišais. Bet obliuojant prisigamina tiek skiedrų, kad už popierinius maišus
neišsimokėčiau...
Teko pirkti tą nusiurbėją Woodsterį.
Bet rankiniam el.obliui tenka jungti ploną žarną, o mažinant žarnos
skersmenį stipriai krenta slėgis, nieko netraukia, tai pasigaminau iš
plastikinio kibiro "separatorių" - pusiau cikloną.
Šlanga į šoną, ir išsiurbimą iš viršaus.
Tai istorija ta pati.
Pabandžiau užkimšti ranka žarną, tai kibiras ir susitraukė... Gerai, kad iš
PE, nekietas, tai atsistatė atgal pats.
Du kartus taip pažaidžiau, daugiau "netampau katinio už ūsų"...
Toks sprendimas skriedras gerai atskiria, iki Karcherio maišo nukeliauja tik
smulkios dulkės, o skiedros, pjuvenos lieka kibire.
Taip vat ir sukamės... Meistreliai viskame...
Amerikoje cikloną nusipirkti, tai kaip du pirštus... sukryžiuoti...
O europoje - finger, niekas nedaro namų meistro rinkai, tik pramonei...