Tema: Re: Medienos pjovimo staklės
Autorius: KG
Data: 2012-07-02 16:09:39
Kaune tarkim Gitana, parduotuvėje turėjo abu Makita modelius. Deja jų
konsultantai nieko paaiškinti išsamiau nepajėgė. Tik jei noriu geresnio
varianto pasiūlė Festool :)

Tik jei pirksi Makita - nepirk Gitanoje - labai brangu.
Kai nusprendžiau, kad pirksiu Makita 2704 - ilgai ieškojau kas
pigiausiai parduotų (net ir užsienio internetinėse parduotuvėse).
Mažiausią kainą radau varle. lt ir užsakiau, deja po kelių dienų parašė,
kad tokia kaina jau tipo negali parduoti - užmetė dar berods kokius
500lt. Tai pigiausiai visgi radau ne internete, o pas vieną iš Makita
oficialų atstovą. Turguje MLT100 buvo galima gauti dar pigiau. 2704 -
turginiai negalėjo pasiūlyti.

kg