Tema: Re: Medienos pjovimo staklės
Autorius: astrus.peilis
Data: 2012-06-30 00:36:38
Jei stalių dirbiniams, tai Bosch. Woodster tegu naudoja statybininkai...
Stalių darbams reikia tvirto lieto stalo, didelės precizikos pjūvio, kur
statybose nereikia.
Skardinis stalas ir korpusas nerimta.
Jei yra galimybės, reiktų pačiupinėti tą žalią Boschą, kaip tvirtumas, koks
laisvumas pastūmos staliukui, ant kiek tvirtai diskas stalo atžvilgiu
užfiksuotas....
Bet nežiūrint visko... už žalią Bosch gal geriau Makita?
Mat Makita mėgėjams įrankių nedaro, reiškia jie kaip mėlyni Boschai.
Makita bus geriau vien dėl:
Galios daugiau 1650W;
Soft startas;
Stabdis išjungus;
Perkrovos automatika - atjungimas per daug apkrovus (geriau negu pervynioti
sudegusį variklį);
Didesnis pjovimo aukštis 91mm;
Minusų Makitoje aišku yra, juos paminėjau, bet juos reikia lyginti su žaliu
Boschu, gal lyginimo būdu minusai pavirs pliusais ...negali žinoti, kol
nepamaigai gyvai.

Galėčiau pasiūlyti savo Makita už ... žalio Boscho kainą... gal sudomintų?
Staklės pirktos buvo pernai, su tikslu panaudoti darant namo vidaus apdailą
su medžiu (dailylentės, grindinės lentos), o atlikus darbus parduoti, nes
taip gaunasi pigiau, nei įrankius pastoviai nuomotis.
Taigi, kas reikėjo, atlikta, kaip minėjau dailylentes ir ilgas grindines
lentas skersai pjoviau su skolintomis skersavimo staklėmis, su Makita tik
išilgai, arba trumpas detales skersai, taip kad mano Makita praktiškai
resurso savo net nepanaudojo, o dabar stovi, vietą užima.
Stalo paviršius aišku pasidėvėjęs, nes užtenka porą lentų išilgai
pertraukti, ir žymės ant paviršiaus yra.
Jei sudomins, galiu atsiųsti nuotraukų.
Duok žinoti.
Staklės Vilniuje, bet galėtų atsidurti ir Kaune.
Štai kaip jos atrodo ir kainuoja naujos:
http://www.makita.lt/flypage/skersapjukliai/stalinis-pjuklas-mlt100.html
p.s. kad nepasirodytų, kad suinteresuotai statau Makitą aukščiau už žalią
Boschą vien tik norėdamas jomis atsikratyti, tai pridursiu, kad mielai jas
sau ir toliau pasilikčiau, nes kartais prireikia ir labai gerai, kai jas
turiu, be to visada galima nenorint pirkti naudotų, nusipirkti naujas
parduotuvėje... tik tiek, kad gausis trečdaliu brangiau... Man teko naujas
pirkti, nes staklės yra naujas gaminys, ir skelbimuose naudotų dar nebuvo...
tiesą sakant šiuo metu skelbimuose irgi naudotų nėra, patikrinau.