Tema: Re: Monolitines perdangos storis
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-06-15 13:59:23
> Butu pas palemona normali logistika gal ir as juos buciau emes. Taciau
> kai uz pristatyma ~30 paleciu papraso 2000lt tai kas cia per
> marketingas? Viso man reiks ~70 paleciu tai koks atsiprasant kvailys
> gali ~5000lt moket uz atvezima?

Man i Vilniu 24 paletes veze po 500 litu, iskaitant iskrovima.

> O roku manau taip, tikrai daug prastesni nei lode...

Roku yra storasieniai ir plonasieniai. As vertinu tik molio mase. Taigi
pirmoje vietoje Palemono, o antri butu Rokai. Visi kiti yra lauzas.
Kitiems svarbiau tiklus matmenys, o lietuviski jiems lauzas. Bet man
tinkuotojai viska uz 8lt/m2 nutinkavo ar tai but buves 5mm tinko
sluoksnis ar 5cm.