Tema: Re: Monolitines perdangos storis
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-06-15 08:40:59
> Nereikia taip lt aukstint, tikrai yra kur pasitemt.
>
> Va tiepatys keraminiai blokeliai latviski, sunaudojau jau 28paletes is
> ju sukiu yra praktiskai sauja.. Statybininkai kokyke labai patenkinti.

Palauk kai reikes strabuoti ar smeiges kalti...
O kuom tavo statybininkai buvo patenkinti? Man murijo Palemono
blokelius, maisydami su plytomis, nepasakyciau kad butu nepatenkinti.
Keliant plokeliu paketa, kokiu 3m aukstyje, issprudo ir viskas isbyrejo.
Keletas blokeliu suskilo, bet juos sekmingai sukiso i siena. Atlieku
visiskai nebuvo, nes blokeliu skaldyti nereikejo, nes tam naudojo
plytas, kurios visiskai atitiko matmenimis. O kodel pas jus liko sukiu?

> stiklo karoliuku ir deimanu palyginikas tai visiska nesamone..

Nepriestarausiu. Gal labiau tiktu palyginimas kai pas tave zmona is
Lenkijos, o kita is Lietuvos. Kodel zmonos Lenkijoje neieskai? Ten juk
geresnes zmonos.