Tema: Re: Monolitines perdangos storis
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-06-15 10:47:28
prie aukstu lubu beje labai greitai priprantama. Supras tie, kurie pvz. yra
gyvene butuose senamiesciuose. Tarkim pas mane senamiestyje lubos siekia
3.50m (pas kaimynus pirmam aukste 4.0 m) ir esu super patenkintas, visai
kitaip jautiese tokioje erdveje, o ir  oras ilgiau islieka gaivesnis pvz kai
sveciu prisirenka. Aisku, kainuoja tie metrai ir pastatyt ir apsildyt, kai
reiks. Name nepasidarysi visu patalpu tokiu, stai todel name pasirinkau bent
svetaines lubas iki pat mansardinio auksto stogo, t.y. nebus perdangos virs
svetaines.

"bzik"  wrote in message news:jreksf$a5m$1@trimpas.omnitel.net...

ir atsakei į klausimą :) Mažoje patalpoje žemesnės lubos ok, bet visai ne ok
didelėje. Pas mane ~2,75m