Tema: Re: del duju sutarties
Autorius: eimaz
Data: 2012-02-23 17:39:46
matyt ne vienas vediesi, o LD iš kelių, tokie kaip tu mokestį susirinks, nes
200m už 3300Lt yra neįmanoma kaina.

"CatBlack"  wrote in message news:ji4spf$koe$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane dujos eina uz 200m, zada uz 3300 atvest iki sklypo.

"Mindaugas T" <min202020@gmail.com> wrote in message
Žiūrėjau vieną sklypą, pardavėjas rodė popierius - dujos eina kitoj
keliuko pusėj, projektas iš Vilniaus dujų atvedimui, sąmata  ~5500Lt.
Keliuko sutvarkymas neįskaičiuotas.
Skambink į Vilniaus dujas ir viską paaiškins.