Tema: Re: del duju sutarties
Autorius: eimaz
Data: 2012-02-21 21:59:42
tu iki kurio punkto priėjęs?
http://www.dujos.lt/index.php/dujos-verslui/busimiems-vartotojams/kaip-prisijungti/1617
aš kaip supratau iki 5, bet kažkaip neaiškiai. nes dar net nesumokėjęs
dujoms už įvedimą esi, tai tavo ta dėžutė ar kažkieno? dujos veda iki
dežutės, jei dežutė yra, tai tu dujoms nieko nebeturi mokėti, apart jau dujų
paleidimo mokestčio ten ~200-300Lt.

"J.G."  wrote in message news:ji0op0$ab6$1@trimpas.omnitel.net...

yra dezute ant gatves prie mano sklypo.
tai dabar reikes uzsisakyt projekta kaip kolega minejo firmai>?
ir visur bapkes moket?
na man dujos reikalingos tik kitam sildymo sezonui.
as kai paziurejau kokie ikainiai uz ivedima tai pakraupau. plius jei
projektai neitraukiami.. tai che grynas apiplesimas.