Tema: Re: del duju sutarties
Autorius: Darius-B
Data: 2012-02-21 20:33:48
Man Kaune tai is karto dujose pasake, kai zinosim kada noresim duju pries 6
men. pas juos ateiti. Pas mus duju trasa 3m nuo tvoros. Sake galim ir
anksciau duju prasyti, bet jeigu nenaudosim tai reikes kazkiek litu i menesi
bauda moketi. Jie duju i nama neveda, tik pastato slegio reguliatoriu ar
kaip ten vadinasi prie tvoros.

"J.G."  wrote in message news:ji0keo$6rc$1@trimpas.omnitel.net...

supratau.
nes as sklypo plana tai turiu, tik duju ivedimo projekto ne.
veiksmas taip pat kaune.
o per kiek laiko ivada padare i nama?
man is kart moteriske uzsimine kad vargu iki sekancio sildymo sezono ives :)
KYSININKAI