Tema: Re: namo sienos ir stogas
Autorius: ozzy
Data: 2012-02-23 16:36:53
As turiu tik pamatu konstruktyva paskaiciuota pagal namo projekta. Namo
projekte fibo. Taciau kiek matau keramika svoriu nelabai skirias nuo
fibo. Ka patartum paciam rinktis, kazkodel be jokiu argumentu traukia
mane nuo fibo prie molio :)

PS daugiabutis kuriam gyvenu ir is keramikiniu plytu..

Kaip jau minejau akyto betono ir silikato nenoriu.