Tema: Re: namo sienos ir stogas
Autorius: Vilius
Data: 2012-02-23 12:43:44
Blokeliai - pigiau darbas, greitai juda, mažiau siūlių ir pan.

Tipas - px. Aš dariau iš fibo (tiesa sakant latviški bbr) - nei tai
patenkitas nei tai ne, į šiumines savybes daug nežiūrėčiau, vistiek ne
toks jų darbas - jų darbas laikyti konstrukcijas, šilumą laikyti
apšiltinimo darbas.

Ėmiau blokelius pagal savybes - mažas įgeriamumas, tvirtumas, tada dar
nelabai gudrus buvau, tai ir į šilumines savybes žiūrėjau. Šiaip sunku
be projekto pasakyti tipą - dabar jaučiu imčiau kokius kur ne
skiediniu, o klijais guldosi - geriau sugula, mažesni tarpai ir pan.

Stogo nepakomentuosiu, pas mane plokščias. Žiūrėti į kainą, grožį.
Skarda anot tautosakos barška, bet imho čia problema kaimynams:)

Tiek šiam kartui:)
V.