Tema: Re: namo sienos ir stogas
Autorius: Vilius
Data: 2012-02-23 16:01:06
Graziau?:)

Nesakau, kad neturi - visgi R vienoks ar kitoks yra. Tiesiog nelabai į
tai kreipčiau dėmesį. O siauros siūlės tiesiog leidžia išgauti
tolygesnes šilumines savybes visu perimetru.

fibo rinkausi dar ir dėl to, kad konstruktyvas jau buvo su fibo -
sąramos, g/b žiedai ir pan. atitinkamai paskaičiuoti.

V.