Tema: Re: GKP karkasas: viengubas ar dvigubas
Autorius: dz
Data: 2012-01-25 11:47:20
>Nerandu kaip atrodo toks mazgas. CD11 kisasi i profilio gala ir
statmenai uzkabinama ant gretimo profilio?
Taip

cd 11 detale fiksuojasi kiek pamenu, krabas brangesnis ir didesnis, neturesi
vietos ji slankiot tarp krokodilu, su liezuveliais daug knistis labai ir
sunku lygiai prisukt, paprasciausias variantas kaip minejau sukt ta atraiza
prie gipso, sau taip dariau kol kas ne vieno itrukimo

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:jfohf6$1fu$1@trimpas.omnitel.net...

> jei intarpinius profiliukus montuosi prie esamu, statmetai su spec
> detalem, tad ji idedi pries gkp prisukima, ties gkp krastu ir kad siule
> eitu per profiliuko viduru, su tom spec detalem sukt nieko nereikia, tik
> sumaut, pagal tavo nuoroda detale CD11

Nerandu kaip atrodo toks mazgas. CD11 kisasi i profilio gala ir
statmenai uzkabinama ant gretimo profilio? Tuomet sukant GKP toks mazgas
kilotusi nors ir siek tiek, mano atveju, vata prilaikytu.

As galvojau, kad reiketu naudoti "CDP plokštumų jungtis krabas" ir taip
gautusi vieno lygio karkasas ir dar vata tose vietose laikytu.

Bet gal paprasciausiai butu tokiam vieno lygio karkasui naudoti mano
minetas atliekas, supjaustant po 49cm ilgio (profilis 6cm plocio?) ir
galuose paliekant 2,5cm "liezuvelius", kad prisukti pati skersinuka
kartu su GKP. Skersinukams gautusi papildomas pjaustymas, kad isgauti
liezuveli.