Tema: Re: GKP karkasas: viengubas ar dvigubas
Autorius: dz
Data: 2012-01-24 16:39:56
jei cd zingnis kas 40cm, ir vata parokine ir dar standi (nesudrekus be
biskio) tai pjaunant 50cm vatos ploti - siaip ne taip laikosi tarp profiliu

jei pagal vida ir nebus numatomas kitoks tvirtinimas, o koks tai sunku
isivaizduot  - be sancu, kad laikysis, tiesa bandyta su 5cm storiu, su 10
gal geriau

"mummis"  wrote in message news:jfmes3$mmg$1@trimpas.omnitel.net...

su ta vata tai vargo turesi....
man cia toptelejo, kad gal net patogiau butu paklijuoti putplasti?