Tema: Re: GKP karkasas: viengubas ar dvigubas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2012-01-24 15:17:54
On 01/24/2012 02:16 PM, Vidas Makauskas wrote:
> Kalbuosi su GKP lubu meistrais. Siulo skirtingus lubu karkas irengimo
> variantus. Pasiremsiu cia pateikta nomenklatura
> http://www.sostinesprekyba.lt/index.php?id=57
>
> 1, 125 mm strypelis su kilpute kas 90cm su uzmautu "CD 05 apvali".
> Tuomet tvirtinamas profilis ir kas 40cm tvirtinamas profilis skersai kas
> 40cm su "CD 09 su fiksatoriais"
> Kiti sako, kad dvigubas karkasas reikalingas kai medine perdanga.
>
> 2, kadangi pakabinamos lubos tvirtinamos prie gelzbetonio ploksciu tai
> tvirtina, kad uztenka viengubo karkaso kas 55cm ir prie lubu tvirtinamo
> [...]

55cm, tai sakyciau didokas tarpas luboms... nors pats Knauf leidzia
50cm, as daryciau 40cm, nes tada graziai gaunasi pagal plokstes ploti.
3*40cm=120cm. Ir dviguba daryciau, jam tikrai nereiks taip tankiai
delioti "CD 12" ir virsutiniai profiliai irgi netankiai dedasi. Darbo
laiko atzvilgiu bus zymiai greiciau, nes "CD 12" sugreziot ir susukt i
gelzbetoni kas 30cm bus hemarojus. Apskritai viengubas karkasas Knauf
dokumentacijoj neegzistuoja ir yra musu statybininku ismislas. Jei reik
mazo aukscio tai tada daromas dvigubas karkasas, bet vieno lygio su
spec. sujungimais vadinamais "krabais".
Del paciu profiliu tai negaliu pakomentuot ar Knauf daug geriau, bet CD
profiliu kryzmines jungtis tai naudokit Knauf ir tik Knauf. Skirtumas
kaip diena ir naktis.

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com