Tema: Re: duju balionas kieme
Autorius: Aras
Data: 2011-12-29 10:39:29
Nieko ten kas savaitę nereikia keisti, o ir išdega visi pilni balionai.
Tiesa, nežinau, kaip su tom dujom, kurias pildosi degalinėse, bet iš
"Suskystintų dujų" viskas pilnai išdega net per didžiausius šalčius. Tas
patikrinta, nes taip šildausi jau nuo 2005 metų.

Dėl atstumų soduose - sutinku - pas mane neišlaikyti.