Tema: Re: duju balionas kieme
Autorius: gnt
Data: 2011-12-27 23:35:07
As skaiciuoju, kad mano apsiltintam namui apie 170 kv. m. reiketu apie 20
000kw silumos. Tai kiek susidariau besidomedamas vaizda, malku reiktu
kietmetriais apie 12 kubu, tai  jeigu vezti masinu priekabomis rastais, tai
dvieju masinu po 10 kubu priekabos, tai 20 kubu su oru rastu.. Briketu
reiktu apie 5 tonas, granuliu irgi 5 tonos,  angliu apie 3.4 tonos.