Tema: Re: duju balionas kieme
Autorius: lllll
Data: 2011-12-29 09:16:28
Papildomai kasmet vykdomas aptarnavimas privaloma tvarka, už kurį irgi
reikia mokėti; lakstyti kasmet tvarkytis popierius ir pan.

lllll

"Gimp"  wrote in message news:jdh1aq$av5$1@trimpas.omnitel.net...

Visu pirma sistemos irengimo kaina: jei daryti LPG sistema kaip priklauso
(ne chaltura su balionais, kuriuos reiks keisti isdegus pusei duju kas
savaite-kita) tai kainuos  10-20 KLTL, o be to su atstumais praktiskai be
sansu i koki sodo sklypa ikist. Tai ir primesk kiek laiko sildysies dyzeliu
uz tas bapkes (katilas kainuoja panasiai, investicija dyzeliui - talpa).

--
Gimp