Tema: Re: Klausimas del plastikiniu langu
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-12-12 20:20:20
Bet reikia nepamirsti, kad cia bus dedama i sena ~ 90 metu nama, spetinai
sovietinio tipo statybos, kur nera galimybes reguliuoti sildyma... Taip kad
jokio sutaupymo nebus.
O jeigu buvo pasiduota rubikono stumdomu "silumos" skaitliuku reklamoms,
tai reguliuojant tektu moketi dar daugiau nei be reguliavimo (pastebeta pas
pazistamus)...
KEdas <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in