Tema: Re: Klausimas del plastikiniu langu
Autorius: simutis
Data: 2011-12-12 17:44:11
Siaip tai IMHO profilis taip pat svarbu, kaip ir montavimas.

O kas liecia "TIKS langus", tai as asmeniskai esu siek tiek pasibaisejes ex.
darbo vietoj buvusiu langu kokybe. Su namuose sudetom VEKOM, tegu ir
lenkiskom, nera ka lyginti. Aisku, cia veiksmas vyko kazkiek metu atgal, del
siandienos aktualiju nieko nezinau.

"neturiu"  wrote in message news:jc4s5a$ufq$1@trimpas.omnitel.net...

profilis kaip ir dzin, langu statytojas svarbiausia.
tiks langai kolkas patenkinti

p.s. kas parduoda langu tarpines, nes kiek domejausi tai tik rulonais po
250m
man tiek nereikia.

"Caponi" <caponi@centras.lt> parašė naujienų
pranešime:jc4r9i$t2f$1@trimpas.omnitel.net...