Tema: Re: Klausimas del plastikiniu langu
Autorius: Caponi
Data: 2011-12-12 16:31:49
1. Brangiau uz ka?
2. Bet kokioj srity, tame tarpe ir siuo atveju, kainos dalis, kuri salygojama daikto ir darbu kokybes (buten tai ir yra mano pagrindinis reikalavimas) manes negasdina, tik ji turi but vienaip ar kitaip pagrindziama. Kainos dalis, kuri imama uz nieko neitakojanti pavadinima, grazias pardavejos akis, navarotus kuriu man realiai nereikia bendram rezultate gali sudaryt tik nykstamai maza dali.

Taigi, apibendrinant, jei tavo fraze reiskia, kad tu  parduodi savo produkcija ir paslaugas nepagristai brangiau nei konkurentai, tada aciu, tikrai nereikia.
Jei primygtinai nori man isiulyt sienos siltinimus ir 3 stiklu selektyvinius paketus, kuriu, mano supratimu, langui ir balkono durim, kuriu abeji is vienos puses kontaktuos su kambariu, o is kitos puses su istiklinto balkono erdve, tada irgi nereikia.

Jei tiesiog tingisi terliotis su manim, tada viskas OK, tai as puikiai suprantu, savo srity as dazniausiai irgi neprasidedu su smulkiais fiziniu asmenu uzsakymais :-), bet kokiu atveju dekui uz rekomendacijas.

O siaip pasikartosiu - as pirmam poste rasiau - man reikia rekomendaciju patikimo ir kokybiskai dirbancio langu gamintojo ir montuotojo 1 juridiniame asmenyje, kuris galetu ivertines situacija PAGRISTAI pasakyt ko man reikia, garantuot kad viska padarys kokybiskai ir iki galo. Kaina, jei ji pagrindziama, siuo atveju tikrai nera kazka lemiantis veiksnys.

Caponi