Tema: Re: geoterminis zeme-vanduo VS oras-vanduo. kas uz ka ir kodel
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-11-29 14:34:44
> tipo ismetamo oro SS? Bet is primo zvilgsnio neatrodo kad galetu padengt
> 100% poreikiu vien is ismetamo oro, nebet atsaldytu ismetama iki gerokai
> zemesnes uz lauko temperaturos, bet tokiu atveju jie turetu but pigesni
> uz normalu oras/vanduo SS.

Ismetamu oro SS gamina ~2kW silumos. Minusuoti reikia karsto vandens
gamybos poreikius. Pateiktoje nuorodoje vieninteliai SS, kuriu darbine
temperatura iki minus 10, kuriuos radau. Taigi juos galimastatyti po
rekuperatoriaus. Arba daryti kaskada is 2 vnt, pirmajami su 20 laipsnu
darbine temperatura, o antra su 0-5 laipsniu darbine temperatura. Visada
turesi 3-4kW, kuriais siltame name padengsi iki kokiu 10 laiopsniu salti.
Ar to uztektu, jeigu turiu zidini/krosni, o abejuose SS dar yra tenai.
Dar vienas 43 tai 600 litru akumuliacine talpa, apatinius gyvatukus
naudojant saules kolektoriui, o viena virsutini i grindis, o kita
virsutini nuimti siluma is krosnies gyvatuko. Mano namo paskaiciuoti
nuostoliai tera ~5kW. Bet vistiek bijau, nors visu isvardintu silumos
saltiniu sumine silumine galia virsija 10 kW.