Tema: Re: geoterminis zeme-vanduo VS oras-vanduo. kas uz ka ir kodel
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-27 20:05:36
IMHO terminas "atsipirks" ishvis man sitame kontekste sunkiai suprantamas.
Nes labiausiai tai atsiperka virve ir muilo gabaliukas. Tad galima lyginti
ne atsipirkima, o tik santyki su kitais sildymosi budais ir tik ilgalaikeje
perspektyvoje. Bet cia dar viena klaida pastebejau - ka jie turi galvoje
ekspluatacines sanaudos? Kodel SS virs 800 į metus? Per keturis metus
ekspluatacines islaidos buvo kokie 400 Lt, kai kurios per paties durna
galva. Kompresorius kiek domejausi, kuris brangiausia dalis - iki tukstancio
svaru su visais abviesais ir atvezimu. Dar idomu kada pas mus bus pasiulyta
kokios rimtesnes kontoros, bet patiko sistema pas draugus Vokietijoje - moka
kazkoki fix'a kas metus priziurinciai kontorai ir turi amzina garantija -
nesvarbu kas sugedo, remontuoja nemokamai.

"gnt"  wrote in message news:jattgu$f8a$1@trimpas.omnitel.net...

sutinku, kad daug kas nesamoninga cia. bet yra ir siaip tokiu dalyku kuriu
neverta rinktis. tarkim imam duju generacini katila ir lyginam su
tiesioginio degimo katilu, per sezona susitaupo apie 100lt, o katilas
skiriasi bent 2000lt kaina, jeigu manyti, kad katilas tarnaus 10 metu, tai
net neatsiperka tas duju generacinis! imkim granulini. su mazesniu NVK
galima nusipirkti uz 6000lt, o kad sutaupyti kelis simtus per sezona jau
katilo reiks uz koki 10 000lt, tai tas variantas irgi niekada neatsipirks.
bet vistiek visi renkasi dazniau brangesni varianta, nesvarbu kad tai
neatsiperka :) del oras/vanduo ir zeme/vanduo irgi manau, kad tas pats
atvejis.