Tema: Re: geoterminis zeme-vanduo VS oras-vanduo. kas uz ka ir kodel
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-27 21:28:07
Skaiciavke sako taip. Bet kaip jau cia kazkada rasiau, pas mane biski
sugudrauta - dalis slangos po vandeniu, tad minusine temperatura ten sunkiai
gaunasi. O jei nenukrypstant nuo temos, tai kalba apie ta lentele - bent jau
mano atveju ten skaiciai visai ne i tema, tad labai abejoju ir del kitu
sildymo budu paskaiciavimu korektiskumo.

"gnt"  wrote in message news:jau2np$l93$1@trimpas.omnitel.net...

jeigu tikrai tiek gaunasi vidurkis, tada tikrai labai gerai veikia pas tave,
man tuo sunku net patiketi :) bet nusidevejimas vistiek lieka.