Tema: Re: Stiklo audinio klijavimas
Autorius: Egidijus
Data: 2009-04-14 15:29:04
Perki 5 cm pločio juostą GKP siūlėms ir jų nereikia jokiais klijais tepti.
Klijuoji plokščių siūles ir gražiai užglaistai. Nudažai ir pamiršti :) Kaip
jau čia daugelis minėjo, namo konstrukcijos vis tiek kažkiek suvaikščios ir
beveik garantuotai išlys kažkoks skilimas. Maniškiame name irgi ganėtinai
sąžiningai padarė konstrukcijas, bet per plokščių jungimus skilimų yra, nors
dažymas buvo darytas praėjus 2 metams po stogo uždėjimo.

Egidijus